Us presentem una nova formació organitzada per Salut i Empresa.
Aprenem a llegir, escriure, comptar però no aprenem mai a escoltar, convèncer, gestionar les emocions o relacionar-nos amb els altres.
Aquests qualitats són essencials per a dirigir equips, vendre un servei o producte, passar una entrevista, dur a terme reunions, contactar amb mitjans de comunicació o treballar.
Tots sabem comunicar de manera més o menys eficient. No obstant això, davant de certes situacions, perdem els nostres recursos o facultats i això resta plaer i confort a la nostra comunicació. Si ens ho proposem, tots podem comunicar amb fluïdesa.
La comunicació no és un do. Amb un entrenament adequat tots podem arribar a ser excel·lents comunicadors.
El taller Gestió de les emocions en situació de desafiament que realitzarem els dies 27 i 29 de novembre de 2018 de 18 a 19’30h, té els següents objectius:
- Millorar la comunicació interpersonal i la seguretat personal.
- Identificar els seus comportaments relacionals.
- Integrar eines per gestionar les emocions i controlar l’estrès.
- Generar escolta i atenció.
- Donar coherència al llenguatge no verbal.
- Desenvolupar una comunicació més plaent i eficient, contingut.
- Analitzar l’expressió i identificar els mecanismes incorrectes (frens i obstacles).
- Instal·lar “reflexos” per no perdre recursos (transformar l’emotivitat en recurs).
- Establir la relació com un requisit previ a la comunicació oral.
- Harmonitzar el pensament, la respiració i la paraula.
T’hi esperem!!
Inscriu-te en el formulari que tens a continuació, abans del dia 20 de novembre.
Comentaris recents