Gestió de les emocions en situació de desafiament (27 i 29 de novembre de 2018)

Us presentem una nova formació organitzada per Salut i Empresa.

Aprenem a llegir, escriure, comptar però no aprenem mai a escoltar, convèncer, gestionar les emocions o relacionar-nos amb els altres.

Aquests qualitats són essencials per a dirigir equips, vendre un servei o producte, passar una entrevista, dur a terme reunions, contactar amb mitjans de comunicació o treballar.

Tots sabem comunicar de manera més o menys eficient. No obstant això, davant de certes situacions, perdem els nostres recursos o facultats i això resta plaer i confort a la nostra comunicació. Si ens ho proposem, tots podem comunicar amb fluïdesa.

La comunicació no és un do. Amb un entrenament adequat tots podem arribar a ser excel·lents comunicadors.

 

El taller Gestió de les emocions en situació de desafiament que realitzarem els dies 27 i 29 de novembre de 2018 de 18 a 19’30h, té els següents objectius:

  • Millorar la comunicació interpersonal i la seguretat personal.
  • Identificar els seus comportaments relacionals.
  • Integrar eines per gestionar les emocions i controlar l’estrès.
  • Generar escolta i atenció.
  • Donar coherència al llenguatge no verbal.
  • Desenvolupar una comunicació més plaent i eficient, contingut.
  • Analitzar l’expressió i identificar els mecanismes incorrectes (frens i obstacles).
  • Instal·lar “reflexos” per no perdre recursos (transformar l’emotivitat en recurs).
  • Establir la relació com un requisit previ a la comunicació oral.
  • Harmonitzar el pensament, la respiració i la paraula.

T’hi esperem!!

Inscriu-te en el formulari que tens a continuació, abans del dia 23 de juliol.

 

Deixa un comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats *

Search

+

Aquesta pàgina web utilitza galetes. En continuar navegant, considerem que acceptes la nostra Política de Galetes.

Més informació